درمان نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

درمان نفروپاتی دیابتیدیابت یک بیماری مزمن است که تاثیر کمی در زندگی و کار است، پس از آن خواهد شد توجه بیمار ایجاد نمی کند، به راحتی منجر به نفروپاتی دیابتی، حتی اورمی. بنابراین، درمان نفروپاتی دیابتی از شروع درمان دیابت و درمان فشرده دیابت ناشی از جلوگیری از نفروپاتی دیابتی. در اینجا نگاهی است، به عنوان در درمان نفروپاتی دیابتی.

در مرحله اول، هیچ درمان خاصی برای نفروپاتی دیابتی وجود دارد. بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید کورتیکواستروئید یا داروهای سیتوتوکسیک استفاده کنید.

دوم، باید فعالانه سطح قند در خون را کنترل کند. از جمله رژیم غذایی درمان، عوامل کاهنده قند خون خوراکی و انسولین. هنگامی که ازوتمی، تنظیم به موقع از انسولین و عوامل کاهنده قند خون، دوز و نوع خوراکی.

ثالثا، محدودیت مصرف پروتئین (≯0.8g / روز). در صورت لزوم، اضافی مهم α- آمینو اسید و یا درمان است.

رابعا، فشار خون بالا و یا ادم در بیماران مبتلا به عملکرد کلیوی طبیعی، می تواند دیورتیک های تیازیدی با دوز کم استفاده کنید. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند مورد استفاده قرار گیرد، و یا یک حلقه مدر قرص indapamide. به جز شدت محدود مصرف سدیم باید مناسب گسترش مدر حل. اگر فشار خون شما خیلی بالا است و یا اختلال است با حل وضعیت مدر به طور فعال در حال گسترش بهبود مشخص نشده، دیالیز در نظر بگیرند.

پنجم، فشار خون زیر 18.6Kpa می افتد. در ترکیب با یک دیورتیک، در صورت لزوم، مسدود کننده های کانال کلسیم و مسدود کننده های آنتاگونیست قلبی β- انتخابی گیرنده و آنژیوتانسین II.

ششم، درمان به موقع از چربی خون و هایپراورسمی.

هفتم، استفاده از تجمع ضد پلاکت و چسبندگی از مواد مخدر مانند دی پیریدامول، قرص تیکلوپیدین، آسپرین یا هپارین. استفاده مناسب از طب سنتی چینی، کنترل سطح قند خون، بهبود بیماری عروق اثر خوب است.

هشتم، هنگامی که CCR 10 ~ 15 میلی لیتر / دقیقه یا کراتینین سرم 530 ~ 710μmon / L رسیده، می تواند در نظر گرفته شود درمان های جایگزین.

معرفی فوق کوتاه به درمان نفروپاتی دیابتی. هیچ درمان خاصی برای نفروپاتی دیابتی، در اوایل درمان تهاجمی و پیشگیری از بروز دیابت، نفروپاتی دیابتی جلوگیری از تبدیل وجود دارد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: